top of page

Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.

HR business partner

Add a Title

8000 Székesfehérvár

Vásárhelyi utca 5. 

Feladatok

  • A HR Shared Service Center (SSC) működtetése és folyamatos fejlesztése a cégcsoporton belül

  • HR szabályzatok és irányelvek kidolgozása, egységesítése és naprakészen tartása cégcsoport szinten

  • Beléptető- és időnyilvántartó rendszerek fejlesztése, bevezetése és üzemeltetése

  • Munkaügyi adminisztrációs folyamatok felügyelete

  • Kapcsolattartás külső bérszámfejtő szolgáltatóval, hatóságokkal és partnerekkel

  • HR adminisztrációs feladatok ellátása: nyilvántartások vezetése, statisztikák és riportok készítése

  • HR riporting és kontrolling kialakítása: havi, negyedéves és éves kimutatások készítése a vezetés számára

  • HR auditokra való felkészülés és azok lebonyolításának támogatása

  • Szoros együttműködés a cégcsoport vezetésével, valamint a pénzügyi és termelési területekkel

  • Belső kommunikációs folyamatok támogatása HR oldalról

  • Kis létszámú HR csapat szakmai irányítása és koordinálása

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (Emberi Erőforrás vagy Gazdasági szakirány)

  • Minimum 5 év releváns tapasztalat, ebből legalább 2-3 év vezetői tapasztalat

  • Munkaügyi és bérügyi folyamatok alapos ismerete

  • Beléptető és időnyilvántartó rendszerek ismerete, fejlesztési tapasztalat

  • Angol nyelvtudás előny

  • Csapatvezetési tapasztalat, képesség kis HR csapat koordinálására

  • Gyors problémamegoldó készség és folyamat-optimalizálási szemlélet

Amit kínálunk

  • Stabil háttérrel rendelkező magyar vállalatnál hosszútávú munkalehetőség

  • Teljes munkaidő, határozatlan idejű munkaszerződés megbízható havi jövedelemmel

  • Képzési, továbbképzési, előrelépési lehetőséget

  • Dolgozói ajánlói programot, ahol Te ajánlasz, mi fizetünk!



Ha szívesen csatalkozna az Ikarus csapatához, küldje el pályázatát a 
e-mail címre!
  • Jelentkezés

bottom of page