Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.
HR business partner
Add a Title
8000 Székesfehérvár
Vásárhelyi utca 5.
Feladatok
A HR Shared Service Center (SSC) működtetése és folyamatos fejlesztése a cégcsoporton belül
HR szabályzatok és irányelvek kidolgozása, egységesítése és naprakészen tartása cégcsoport szinten
Beléptető- és időnyilvántartó rendszerek fejlesztése, bevezetése és üzemeltetése
Munkaügyi adminisztrációs folyamatok felügyelete
Kapcsolattartás külső bérszámfejtő szolgáltatóval, hatóságokkal és partnerekkel
HR adminisztrációs feladatok ellátása: nyilvántartások vezetése, statisztikák és riportok készítése
HR riporting és kontrolling kialakítása: havi, negyedéves és éves kimutatások készítése a vezetés számára
HR auditokra való felkészülés és azok lebonyolításának támogatása
Szoros együttműködés a cégcsoport vezetésével, valamint a pénzügyi és termelési területekkel
Belső kommunikációs folyamatok támogatása HR oldalról
Kis létszámú HR csapat szakmai irányítása és koordinálása
Elvárások
Felsőfokú szakirányú végzettség (Emberi Erőforrás vagy Gazdasági szakirány)
Minimum 5 év releváns tapasztalat, ebből legalább 2-3 év vezetői tapasztalat
Munkaügyi és bérügyi folyamatok alapos ismerete
Beléptető és időnyilvántartó rendszerek ismerete, fejlesztési tapasztalat
Angol nyelvtudás előny
Csapatvezetési tapasztalat, képesség kis HR csapat koordinálására
Gyors problémamegoldó készség és folyamat-optimalizálási szemlélet
Amit kínálunk
Stabil háttérrel rendelkező magyar vállalatnál hosszútávú munkalehetőség
Teljes munkaidő, határozatlan idejű munkaszerződés megbízható havi jövedelemmel
Képzési, továbbképzési, előrelépési lehetőséget
Dolgozói ajánlói programot, ahol Te ajánlasz, mi fizetünk!
